به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای اجرای پویش «بنای مهربانی»، یک رأس گوسفند به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین گروههای هدف بهزیستی دارای پرونده در مرکز مثبت زندگی کد ۱۲۳۸ توزیع شد. به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد،این اقدام خیرخواهانه در مرکز مثبت زندگی با مدیریت محیط و با هدف حمایت از مددجویان و توانخواهان تحت پوشش مرکز انجام گرفت. در این برنامه، گوشت گوسفند تهیهشده میان مددجویان و توانخواهان توزیع شد تا در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، گامی هرچند کوچک در جهت همدلی، کمک مؤمنانه و حمایت از اقشار نیازمند برداشته شود.
کد خبر 190013












نظر شما